2011-10-13 | 20:57:20

Bild!:D

Vi hade bild idag, var riktigt kul! Vi skissade först våra händer och ritade sen vilket djur det skulle bli. Det var första gången vi gjorde nått sånt :D

Idag har det bara blivit plugg med matte och musik :) herregud jag har musikredovisning i morrn och ska sjunga och samtidigt spela gitarr! :O får hoppas att man inte sjunger falskt då :) vi ska spela The scientist- coldplay.



Började med en skiss...



...sen målade vi våra händer!




Nu blir det en låång skön dusch o sen repetera låttexten!

ha det fint :) Kram /Izabella
1 Kommentarer
t h a i p i n n e n ♥:

sv; kommer itne ihåg vad jag skrev sist? haha :)

berätta jag vad det var eller fråga jag bara omd u var sugen på extrajobb?:)

2011-10-14 | 16:44:36
URL: http://thaipinnen.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: