2011-02-27 | 19:44:09

ROMME

Åkte till ROMME med klassen förut!! Det var skitkul!!:D Blev tyvärr bara en bild, men får bli fler nästa gång.

Det hände en sak som var så himla "lyckat" för mig där. Jag skulle ta mig upp för ankarlyften tillsammans med en ny tjej i min klass. När vi stod beredda för att stiga på lyften så kollar jag lyckligtvis åt fel håll. 
Där står jag och undrar varför jag inte såg lyften komma, så jag kollar hastigt åt andra hållet (som var det rätta hållet) och ser lyften komma i full fart. Då var jag ju inte alls beredd och hade tappat balansen, så på något vis kom jag med lyften, men efter bara några meter så hänger jag på lyften, fast med mitt ena ben och släpas med.
Skidorna hade åkt av efter bara två meter och hade glidit ner till killarna och tjejerna i min klass som stod och väntade på sin lyft. Jag skulle åka med dem när vi hade kommit upp för backen och det var första gången dem såg mig åka.
Så enligt mig tycker jag att det var väldigt lyckat!

Längtar redan till nästa gång vi åker dit och den här gången var den bästa resan!

Bild från google.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: