2010-12-30 | 14:54:09

Spanien 2010!!:D

Tjabba, i natt kom jag hem ifrån Gran Canaria i Spanien:D Det har varit jätteskönt, väldigt varmt och lite regnigt.:)
Köpte en system kamera (innan resan) för mina julklappspengar och egna, fotade mkt sedan i spanien. Här kommer bilder därifrån.


I flygplanet innan vi landade
      
Utanför där vi bodde (:

kusinerna ;)

jag

Havet, gick längs stranden på promenad.



                          Jag

Haha, det var en snubbe som gjorde sånna här på stranden. :D  Kul att se hur dem blev. :)

Jag

Stranden^^

Avslutar det här inlägget med Stereo Love av Edward Maya & Vika Jigulina

1 Kommentarer
linanna:

jepp, bästa festivalen någonsin!!!!!!

2011-01-30 | 22:41:09
URL: http://linannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: