2010-09-12 | 21:16:26

London

I våras var jag och dem i fotbolls laget i London! vi åkte på fredag morgon till måndagen därpå. det var kul! :) vi spelade två matcher mot ett engelsk lag... ena matchen slutade med 1-1 och andra 2-1 till oss. :)
Dem andra dagarna gick vi i stan och shoppade lite ;P, åkte på en buss guide och gick på madame tussauds.
Jag hade aldrig varit i london förut så det var jättekul, speciellt madame tussauds.

... hehe här kommer en bild när jag var på madame tussauds.














här är vi alla tillsammans. jag e längst upp i det högra hörnet ;)




... några bilder i alla fall för idag :) ska försöka blogga lite mera om jag hinner.


2 Kommentarer
lina:

grasias! Din blogg också! va kul at åka ill London! De vill jag också!

Hoppas vi kan ses snart igen, typ nästa helg eller nått

2010-09-17 | 22:23:45
URL: http://linannas.blogg.se/
Emma:

IZABELLA!!! vem var det som stod bredvid dig på den där bilden där ni står två stycken?? det ser ut som Jhonny Depp!! e det han?

2010-10-14 | 17:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: