2010-11-01 | 16:16:55

LOOV



     



Ätligen höstlov!!! elr har haft det sen i fredags ;p har ganska fullt den hära veckan. ska bland annat träffa emma på fredag och sedan på lördan ska vi dra hem till mig och förbereda en filmkväll för henne, mig och matilda :D:D nått förlag på vad man kan se??
Nu är jag hos min pappa och kommer snart att bli hämtad av min syster och åka hem till henne. :) I morrn ska jag träffa Madde och sedan kommer jag ha även ganska fullt upp. ;)

vad kan man mera skriva om dåå?... håller på att kolla efter en iphone 3 eller 4an. hoppas att jag hittar nån för ett bra pris.


Här kommer lite musik:


Welcome to my life, simple plan.




Club cant handle me, Flo Rida




Det var allt nu, ses!



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: